ELECCIONES AL CONSEJO ESCOLAR: 23 NOV.

ELECCIONES AL CONSEJO ESCOLAR

Estimadas familias:

El próximo 23 de noviembre se celebran las elecciones al Consejo Escolar de la Escuela Profesional Xavier, así como del resto de centros de la Comunidad Valenciana. En ellas se renovará parte del citado Consejo, eligiendo cuatro representantes legales de los alumnos, (padres/madres/tutores), dos alumnos y dos profesores.

El horario establecido para que padres/madres/tutores puedan acudir a votar serà de 18:30 a 19:30 h., pero dadas las evidentes dificultades que se os pueden plantear, se puede ejercer el derecho a voto por correo, teniendo en cuenta las normas aprobadas por la junta electoral que se indican a continuación:

1. Los votos por correo deberán llegar al centro como máximo el día 23 de noviembre hasta las 18:30.
  2. Se utilizará el sistema de doble sobre, un sobre exterior que contendrá firma manuscrita, fotocopia del DNI o de documento acreditativo equivalente, y un segundo  sobre en blanco y cerrado, en cuyo interior se habrá incluido la papeleta del voto.
  3. El sobre exterior se dirigirá al centro por correo certificado, por mensajero, familiar o mandatario a la mesa electoral o a la persona titular de la dirección del centro.
En breve recibirán una circular informativa con más información y con la papeleta que incluye los candidatos a elegir.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Estimades famílies:

El proper 23 de novembre se celebren les eleccions al Consell Escolar de l'Escola Professional Xavier, així com de la resta de centres de la Comunitat Valenciana. En elles es renovarà part de l'esmentat Consell, triant quatre representants legals dels alumnes, (pares / mares / tutors), dos alumnes i dos professors.

L'horari en el que pares / mares / tutors poden acudir votar serà de 18:30 a 19:30 h., Però donades les evidents dificultats que es poden plantejar, es pot exercir el dret a vot per correu, tenint en compte les normes aprovades per la junta electoral que s'indiquen a continuació:

1. Els vots per correu hauran d'arribar al centre com a màxim el dia 23 de novembre fins a les 18:30 h.
  2. S'utilitzarà el sistema de doble sobre, un sobre exterior que contindrà signatura manuscrita, fotocòpia del DNI o de document acreditatiu equivalent, i un segon sobre en blanc i tancat, a l'interior s'haurà inclòs la papereta del vot.
  3. El sobre exterior es dirigirà al centre per correu certificat, per missatger, familiar o mandatari a la mesa electoral o la persona titular de la direcció del centre.

En breu rebran una circular informativa amb més informació i amb la papereta que inclou els candidats a escollir.

17.09.25 ELECCIONES CONSEJO ESCOLAR cs.jpg